۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

اولین یادداشت از ولسوالی ناوه


بلی، این یادداشت در این صفحه اولین یادداشت من است. همانطور که می دایند نام من شاه ولی زیارمل می باشد. من اصلا از قریه گوهرگین هستم و از ولسوالی ناوه. ناوه یکی از ولسوالی های است که در طی چهار سال و یا بیشتر در دست طالبان بود. و اخیرا توسط نیروهای خارجی و دولت از دست آنها خارج شده و به دست نیروهای دولتی افتاد.

شاید بپرسید که من در این شهر، یعنی در لشکرگاه چه می کنم؟

جواین این سوال بسیار ساده است. من متعلم صنف یازده مکتب شهید انجینر عبدالمتین هستم. یعنی اینکه اگر خدا بخواهد سال آینده صنف دوازده خواهم بود و به زودی مکتب را خلاص خواهم کرد.

بعد از اینکه مکتب خلاص شد. قصدم این است که در یکی از پوهنتون های مشهور کشورم، مشغول تحصیل. می خواهم ژورنالیست شوم و اخباری که دیگران ترس دارند و یا هیچ نمی فهمند من آنها را نشر کنم.

می خواهم بعد از یک دوره تحصیل در کشور، به خارج از کشور بروم و با مدرک خوبتر برگردم و متصدی یک بخشی در ژورنالیزم شوم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر